PROGRAM | OM TALER TIL FOLKET | KORT
ULLA HVEJSEL | MORTEN SØKILDEJOMI MASSAGE | SANNE JENSEN | OLOF OLSSON |
HONEY BIBA BECKERLEE & KATRINE DIRCKINCK-HOLMFELDLINE SKYWALKER KARLSTRÖM

PROJEKT ARKIV

Mass and Order
Reform
As I Was Moving Ahead
Radical Ruptures
Giving Harbor
Black Box Garden
Taler til folket
Os Dem Demos

Public Picnic

Public Address
Fordi du fortjener det!
Interventionist Art in the Age of Enterprise Culture
Surface Tension_Copenhagen
How do you belong?
Action Gallery
OBS!
Hot Summer of Urban Farming
Sid Ned!
Gåafstand / Walking distance
The expanded notion of public art
Mo-nu-ment


KONTAKT

Om publik


tilmeld nyhedsbrev

 


In English



* * *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *

ULLA HVEJSEL
Så ti dog stille! – en tale til det tavse flertal
Tid og sted: Fredag 3. september Kl. 17.30 på scenen i Enghaveparken, Kbh. V

DOWNLOAD; Ringetone til din mobiltelefon -1. sats af John Cages stilhed i tre satser: 4.33. Indspillet på Enghave Plads på kam og papir - dirigeret af Ulla Hvejsel

DOWNLOAD; eller lyt til hele performancen som lyd, 23 minutter, 27Mb.

En tale til det tavse flertal,
Uddrag af performance, 1min 25 sek. Video: Sonja Lilebæk Christensen.

Ulla Hvejsel er en ekspert i stilhed. Med sin store erfaring i at holde sig tilbage vil hun i en
fortale for tavshed, lavmælt delagtiggøre dem der kan høre det, i sine overvejelser over måder
at tie stille på, samt om nogle af de emner, der i tidens løb har lukket munden på hende. Dette
stilfærdige opråb vil foregå fra scenen på Enghave plads, der synes at henstå som et melankolsk
monument over en drøm om et sniksnakkende samfund, hvor alt kan siges højt, alle kan
blive hørt, og alle har noget at tale om. Et samfund hvor alle har en plads på scenen

Ulla Hvejsel er billedkunstner og arbejder eksperimenterende med områder som forældreskabet,
journalistik, teater og selvbedrageri.

* * *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *  *